2016-11-13

Nowa odsłona TaoTao Kulinarnych Inspiracji

Marka TaoTao to podróż po krainie kulinarnych inspiracji z bogatą tradycją. Wielbiciele azjatyckich smaków od lat najbardziej cenią w niej dalekowschodnie pochodzenie produktów oraz oryginalne receptury, czyli wyjątkową jakość.

Podążając za światowymi trendami marka TaoTao postanowiła zaprezentować nowe logo, które oprócz tradycji ma nawiązywać także do nowoczesności i prostoty. Sukcesywnie na rynku będą pojawiały się nowe opakowania, odświeżona komunikacja i grafiki.

Wielowiekowe receptury i oryginalne sposoby przygotowania łączą się dziś z nowoczesnym wyglądem, nowymi produktami, naturalnymi składnikami oraz odkrywaniem kolejnych kierunków rozwoju, które pozwolą utrzymać markę na najwyższym poziomie i wciąż rozszerzać portfolio docierając do nowych klientów.

Aromatyczne i pełne prawdziwego azjatyckiego smaku produkty oznaczone nowym logotypem TaoTao nie tylko przyniosą więcej możliwości do eksperymentowania i odkrywania Azji we własnej kuchni, ale również pozwolą urozmaicić tradycyjne europejskie dania, nadając im nowego charakteru i wyrazistości.

Niezwykle bogata gama produktów, od sosów sojowych i sosów chili poprzez marynaty, warzywa i owoce w zalewach, makarony ryżowe i pszenne aż do orientalnych snacków i dodatków. Wszystko stworzone specjalnie dla wielbicieli kuchni orientalnej, niezwykle ceniących jakość i pochodzenie produktów, dzięki którym mogą odkrywać nowe smaki lub rozpocząć swoją pierwszą, kulinarną przygodę.

TaoTao bazuje na popularnej na Dalekim Wschodzie filozofii propagującej zasady feng shui, które mają zastosowanie także w kuchni. Harmonia i balans w kulinariach pozwalają odczuć przyjemność delektowania się potrawą oraz szczęście i spełnienie. Dzięki szerokiej gamie produktów marka TaoTao z powodzeniem pozwoli na osiągnięcie harmonii smaków, a samodzielne przygotowanie dań charakterystycznych dla kuchni orientalnej stanie się dzięki temu łatwe i przyjemne.

Marka TaoTao od lat jest niekwestionowanym liderem rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce, wielokrotnie nagradzana i doceniana przez konsumentów prestiżowymi wyróżnieniami. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez konsumentów* i gwarantują im kulinarną satysfakcję.

Wyłącznym dystrybutorem marki TaoTao jest firma Tan-Viet International S.A, największy importer i dystrybutor na rynku produktów orientalnych w Polsce.

* dane za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria sosów orientalnych i makaronów orientalnych, okres zagregowany II 14 – I 15

Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że akceptujesz politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności