2015-08-02

TaoTao w IV edycji MasterChef!

Marka TaoTao została jednym ze sponsorów IV sezonu programu „MasterChef” na antenie telewizji TVN.

To kulinarne show pokazuje zmagania kucharzy amatorów o tytuł MasterChefa, własną książkę kucharską i nagrodę pieniężną, a produkty TaoTao wpisują się w trend odkrywania nowych smaków i czerpania radości z gotowania. Niezwykle bogata gama produktów TaoTao stworzona została z myślą o osobach, których pasją jest gotowanie, jak i o tych, którzy dopiero zaczynają swoją kulinarną przygodę.

Marka TaoTao jest od lat absolutnym liderem na rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce*. Produkty marki są importowane z Dalekiego Wschodu, stąd ich oryginalne pochodzenie i tradycyjne receptury na bazie naturalnych składników przy zachowaniu europejskich norm jakościowych. Sięgając po TaoTao można być pewnym, że produkty te są wytwarzane z najwyższą starannością i szacunkiem dla tradycji liczącej niekiedy tysiące lat.

Najbardziej doceniany przez konsumentów jest sos sojowy, który zawiera aż 34% nasion soi i jest wolny od wszelkich konserwantów i wzmacniaczy smaku oraz sosy chili i naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe.

W 12. odcinkach programu od września do listopada 2015 roku pojawią się spoty sponsorskie TaoTao, a także spoty konkursowe: widzowie będą mieli możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, w tym zestawów produktów TaoTao. Za zakup świadczeń na rzecz marki odpowiada dom mediowy Maxus.

* dane za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria sosów orientalnych i makaronów orientalnych, okres zagregowany II 14 – I 15

Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z tej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że akceptujesz politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności