Tajemnice marki
Marka TaoTao to podróż po krainie kulinarnych inspiracji. Niezwykle bogata gama produktów została stworzona z myślą o osobach, których pasją jest gotowanie i odkrywanie nowych, inspirujących smaków, jak i o tych, którzy dopiero rozpoczynają kulinarną przygodę. Właścicielem marki TaoTao jest firma Tan-Viet International S.A, jeden z największych importerów i dystrybutorów oraz niekwestionowany lider na rynku produktów orientalnych w Polsce.
Początek lat dziewięćdziesiątych XX. wieku był dla Polski okresem wielkich zmian oraz nowych możliwości. Polacy otworzyli się nie tylko na przemiany gospodarcze, ale także kulturalne, obyczajowe i kulinarne, a jako konsumenci odzyskali możliwość wyboru. Nastąpił wzrost zainteresowania egzotycznymi potrawami, serwowanymi w powstających i zyskujących ogromną popularność azjatyckich barach, knajpkach i restauracjach. Tradycja kulinarna Dalekiego Wschodu znakomicie wpisała się w gusta Polaków oraz stała się źródłem bogactwa smaków i aromatów.
W tym czasie kupcy firmy Tan-Viet, zainspirowani postawą Pana Tao Ngoc Tu - polskiego przedsiębiorcy wietnamskiego pochodzenia, który łączy filozofię Wschodu i Zachodu, wybrali się do Azji w poszukiwaniu prawdziwie orientalnych smaków i aromatów. Zapoznawali się zarówno z kuchnią i potrawami, technikami wykorzystywanymi w przygotowywaniu azjatyckich dań, jak i z producentami produktów kulinarnych o oryginalnych, tradycyjnych recepturach, aby móc zaproponować polskim konsumentom najlepszą jakość i smak.
Pierwsze produkty marki TaoTao zostały wprowadzone na polski rynek w 1995 roku i zapoczątkowały dostępność kategorii orientalnych sosów, marynat, makaronów oraz dodatków kulinarnych. Nie bez powodu, w logotypie marki znalazło się hasło „Harmonia smaków”, ponieważ popularna na Dalekim Wschodzie filozofia propaguje zasady feng shui, które mają wpływ także na smak serwowanych potraw. Feng shui jako życiowa siła, jest niewidzialna i nieuchwytna, jednak harmonia i balans w kulinariach, pozwalają odczuć szczęście i spełnienie. Dzięki szerokiej gamie produktów, marka TaoTao z powodzeniem pozwala na osiągnięcie harmonii smaków, a samodzielne przygotowanie dań charakterystycznych dla kuchni orientalnej stało się łatwe i przyjemne. Dzięki sosom sojowym i chili, makaronom ryżowym, kiełkom fasoli Mung, grzybom Mun czy olejowi sezamowemu i wielu innym produktom oznaczonym logo TaoTao, każdy może tworzyć unikalne kompozycje smakowe bez konieczności wychodzenia z domu. Aromatyczne i pełne prawdziwego azjatyckiego smaku produkty marki TaoTao, nie tylko przyniosły więcej możliwości do eksperymentowania i odkrywania Azji w kuchni, ale również pozwoliły urozmaicić tradycyjne polskie dania, nadając im nowego charakteru i podkreślając wyrazistość smaku i aromatu.
Marka TaoTao od lat jest niekwestionowanym liderem rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce, wielokrotnie nagradzana i doceniana przez konsumentów prestiżowymi wyróżnieniami. Produkty TaoTao to synonim harmonii smaku, wysokiej jakości i oryginalności. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez konsumentów i gwarantują im kulinarną satysfakcję.